Πώς δημιουργούμε επιτυχημένες σελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου;

Ορίζουμε σαφείς στόχους σε κάθε σελίδα

Κάθε σελίδα της ιστοσελίδας θα πρέπει να έχει καθορισμένο σκοπό. Θα πρέπει να προσελκύει τους χρήστες να δραστηριοποιούνται μέσα σε αυτήν, να επιλέγουν τις κατηγορίες σας και τα προϊόντα σας. Το καλάθι αγορών θα πρέπει να είναι διαθέσιμο σε όλες τις σελίδες και η διαδικασία πληρωμής θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν απλοποιημένη. Να θυμάστε ένα email παρακολούθησης καθησυχάσει τους αγοραστές ότι η συναλλαγή είναι επιτυχής, ότι το προϊόν είναι προς αποστολή.

Κρατάμε την σελίδα ολοκλήρωσης παραγγελίας όσο το δυνατόν πιο απλή

Η σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας είναι από τις πιο σημαντικές της ιστοσελίδας. Όσο κι εύκολη και αν τους ήταν η απόφαση και η διαδικασία επιλογής του προϊόντος, έχει αποδειχθεί μπορούν να εγκαταλείψουν στην έξοδο. Όσο πιο γεμάτη και περίπλοκη είναι η σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας τόσο αυξάνουν και οι πιθανότητες να χαθεί ένας πελάτης. Άρα διατηρούμε την σελίδα μας απλή. Παράλληλα προσέχουμε τα έξοδα αποστολής να είναι σε λογικά πλαίσια. Ένα ακόμα πιο σημαντικό στοιχείο είναι η ασφάλεια της ηλεκτρονικής πληρωμής. Η σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας θα πρέπει να είναι ασφαλής και να διαθέτει πιστοποιητικό SSL. Καλό είναι να ενημερώνετε και τους πελάτες σας για να τους διευκολύνετε να απωθούν τους φόβους και τις ανησυχίες τους.

Κερδίστε την εμπιστοσύνη των επισκεπτών

Δώστε στους πελάτες σας τα στοιχεία επικοινωνίας σας σε ορατές θέσεις. Καλέστε τους να επικοινωνήσουν μαζί σας για να νιώθουν ασφαλής και να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους. Μπείτε στην θέση τους και αισθανθείτε πόσο δύσκολο είναι να δώσεις τα λεφτά σου σε μια εταιρεία που νιώθεις ότι είναι φάντασμα! Σχόλια και μαρτυρίες πελατών για τις υπηρεσίες σας και τα προϊόντα σας θα βοηθήσουν πολύ.

Στοιχεία φιλικά προς τον χρήστη

Προτιμήστε απλό σχεδιασμό ιστοσελίδας, Δώστε στους χρήστες σαφή εικόνα για το που βρίσκονται μέσα στην ιστοσελίδα. Χαρακτηριστικά όπως breadcrumbs – ίχνη πλοήγησης και αναπτυσσόμενα μενού μπορούν να βοηθήσουν. Το καλάθι αγορών πρέπει να είναι ορατό και να εμφανίζει σίγουρα τα προϊόντα και το σύνολο της αγοραστικής αξίας. Ανάλογα με τα προϊόντα σας προσαρμόστε φίλτρα για να κάνετε την επιλογή μια ευχάριστη και γρήγορη διαδικασία για τον χρήστη. Πολλές φορές ή σύγκριση προϊόντων κρίνετε απαραίτητη. Κάθε σελίδα πρέπει να έχει φράσεις που θα καλούν τους χρήστες να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα της αγοράς. Όπως «προσθήκη στο καλάθι» «Ολοκλήρωση παραγγελίας» «Πληρωμή». Καλό θα ήταν να δίνετε η επιλογή στο χρήστη σε σημείο που θα είναι λιγότερο εμφανή να πραγματοποιήσουν και μια ακόμα ενέργεια.

1 Comment
  1. Manolis 2 έτη ago

    Φανταστικό άρθρο

Leave a reply

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*

Επικοινωνήστε μαζί μας

Μπορείτε να μας στείλετε email και θα σας απαντήσουμε άμεσα.

Sending

©2018 Coding

Log in with your credentials

Forgot your details?